OGŁOSZENIA

RODO

Olimpijczyk Trzcianka

OGŁOSZENIE

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Trzciance ogłasza konkurs (zapytanie ofertowe) na wynajęcie lokalu  do prowadzenia stołówki szkolnej w  budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w  Trzciance, ul. W. Broniewskiego 2

Konkurs ogłoszono w dniu 07 sierpnia 2019 r. na stronie internetowej szkoły www.sp3trzcianka.linuxpl.com  i na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej  nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Trzciance Informacje o zamawiającym i przedmiocie konkursu. Zamawiający: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika 64-980 Trzcianka, ul. W. Broniewskiego 2,
tel. 67 216-21-32, fax. 67 216- 21- 32.

Zamawiający ogłasza konkurs na:
Wynajem lokalu do prowadzenia stołówki szkolnej oraz przygotowywania posiłków dla uczniów i personelu szkoły w Szkole Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Trzciance.

ZOBACZ DOKUMENTY>>

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę wyposażenia do stołówek szkolnych wraz z montażem: w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Trzciance, ul. Broniewskiego 2 i w Szkole Podstawowej im. Miłośników Przyrody w Siedlisku, Siedlisko 160.

ZOBACZ SZCZEGÓŁY >>

DO ZOBACZENIA !

Trzydniowa wycieczka do Krakowa

Dnia 22.05.19 r. my klasa 7b z klasą 7c, dziewczynami z klas specjalnych oraz dwójką kolegów z klasy 5e pojechaliśmy na trzydniową wycieczkę  do Krakowa. Naszymi opiekunami byli: p. Ewa Woźna-Skowrońska, p. Karolina Mendyk oraz p. Krzysztof Pagórek.

Już na wstępie chciałam wspomnieć, że pogoda pierwszego i drugiego dnia nam nie sprzyjała. Pierwszym miejscem, które zwiedziliśmy był zamek na Pieskowej Skale . Najpierw musieliśmy wejść na górę, przy czym ubrudziliśmy  buty i nogawki błotem, a co niektórzy całe spodnie, gdyż zdarzały się małe poślizgi. Gdy dotarliśmy na miejsce, mogliśmy ujrzeć maczugę Herkulesa. Później, gdy dostaliśmy się na samą górę, podziwialiśmy piękny krajobraz. Z góry wszystko wyglądało bajecznie. Po zwiedzeniu zamku wybraliśmy się wraz z przewodnikiem do Parku Ojcowskiego. Tam widzieliśmy źródełko miłości, z którego mogliśmy się napoić. Następnie podziwialiśmy skały panieńskie i kawalerskie. Po przeczesaniu terenu w parku narodowym pojechaliśmy na obiad, następnie do hostelu, gdzie się zakwaterowaliśmy.

Drugiego dnia, po małym świętowaniu urodzin jednej z koleżanek, naszym pierwszym celem był Wawel. Wielu osobom bardzo podobał się Wawel, gdyż mieliśmy okazję zasięgnąć informacji i zobaczyć historyczne miejsca, rzeczy, trumny oraz dzwony. W wolnej chwili wymyśleliśmy piosenkę, którą moknąc na deszczu z uśmiechem na twarzy śpiewaliśmy. Przewodnik bardzo ciekawie opowiadał, przy czym był również śmieszny. Zaprowadził nas do jaskini smoka, gdzie widzieliśmy ślady pazurów. Drugim celem tego dnia była kopania soli w Wieliczce, gdzie również nam się bardzo podobało. Przewodnik również ciekawie opowiadał  i był zabawny. Mieliśmy okazję polizać ściany, zobaczyć scenki przedstawiające pracę w kopalni (niektóre  z efektami specjalnymi), pooddychać zdrowym powietrzem, a także był czas na pamiątki. W czasie na pamiątki zdążyliśmy zgubić naszego drogiego kolegę, który na szczęście szybko się odnalazł.

Trzeciego dnia, niestety ostatniego, czekało na nas miejsce, o którym niektórzy myśleli od samego początku wycieczki, a mianowicie Energylandia, jest to miejsce pełne wrażeń i doznań. Są tu atrakcje dla najmłodszych jak i dla młodzieży, więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Około godziny 10 przeszliśmy bramy, które pozwoliły nam wejść w niezwykły świat zabawy. Najbardziej pożądany stał się ,,hyperion" mianowicie największa kolejka w Europie, w najszybym momencie rozpędza się do 142 km/h, najwyższy szczyt kolejki osiąga 77 m, a sama trasa mierzy 284 m. Można powiedzieć, że dostaliśmy około 6 godzin swobody, gdyż chodziliśmy w kilkuosobowych grupach, gdzie tylko chcieliśmy. Każdy z nas otrzymał voucher na frytki i lemoniadę. Pogoda nie utożsamiała się z tą z poprzednich dni, nareszcie nie padało, jednak słońca też nie było, nie za zimno, nie za ciepło, czyli w sam raz!

Niestety czas ,,leciał" nieubłagalnie i nadszedł czas pożegnać się z Krakowem i wyruszyć do naszej małej ojczyzny,  za ktorą nie ukrywając przez trzy dni zdążyliśmy zatęsknić. Trzeba przyznać, iż podróż minęła dość szybko i nim się obejrzeliśmy, byliśmy już pod naszą szkołą.

Ta wycieczka nauczyła nas, że nie zawsze mamy idealne warunki do zwiedzania, czasem coś może pójść nie tak, mimo tego nie poddaliśmy się i szukaliśmy pozytywów w tym, co mamy i posiadamy. Trzeba dodać, że Kraków to kawał pięknej polskiej historii, o której mieliśmy okazję dużo się dowiedzieć.